tirsdag 26. juni 2012

Babyklær.

Jeg har forsøkt meg på noen babyklær.
Alle mønstrene er selvtegnede, og er i ca 62/68 vil jeg tro. Jeg er veldig spent på hvordan disse tar seg ut på en levende modell. :)  Det er ikke knapper i bodyene enda, av den enkle grunn at jeg ikke har knapper og utstyr. Men det vel det man har e-bay for? Knapper og tang er på vei til meg fra Kina akkurat nå.

Bodyen med ubåter på gav meg en del hodebry, da ribben ikke oppførte seg likt som ribben på den andre bodyen. Så den ble sprettet opp, og jeg satt strikk inni ribben. Jeg får se hvordan det blir på en liten baby, om det blir for knudrete får jeg ta opp hele greia og sette på en annen ribb.




Jeg har kjøpt disse stoffene for evigheter siden, så jeg vet rett og slett ikke hvor de er fra. Ribben er fra Stofstedet, og mønstrene er aldeles hjemmemekka. 

Ingen kommentarer: